söndag 1 februari 2009

Vecka 4, 12 - 25 januari 2009


Måndag den 19 till söndag den 25 januari 2009.
Det är inte ofta som man möter en IT. Men nu så har vi mött henne igen. Jag kallar henne för ”ett upp”. Ett upp är fem år och kommer också från MerryMac. Lite vass är hon. Hennes matte berättade att hon nyligen blivit biten av en Mastiff så det är därför som hon är lite avvaktande mot andra hundar. Blondinbella fick respass ur ”Let´s Dance” det tycker jag var synd, vi bloggare måste hålla på varandra. Jag är anmäld till Terrierklubbens nationella utställning den 28 februari i Nyköping. Sista gången som jag tävlar som junior. Får vi se hur det går. Fågelräkning har det vari i veckan, fast vi har inte räknat dom som käkar och blir jagade av mig vid vårat fågelbord. Gråsparvar som det är ont om har vi gott om. Jag brukar också ta fågelfrön men det gillar inte Polarn. Å andra sidan så är det ju inte han som äter dom, fågelfröna alltså. Så varför bry sig. Matcirkusen har jag slutat med, äter upp all mat två gånger om dagen. Trim trim, söndagsgöra. Varje dag innan vi går på morgonprompa så blir jag kammad och borstad. En prinsessa måste se fin ut säger Polarn. Fot Fot, tjat tjat. Slut på veckan, söndags god natt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida