tisdag 7 april 2009

Vecka 12, 16 - 22 mars 2009

Måndagen den 16 mars till söndagen den 22 mars 2009.
Polarn han blir inte klok på mig säger han med en drucken Papegojas envishet. Föresten så är jag också envis men inte drucken så det så. Vad han menar är att jag har jättelätt att lära mig nya saker såsom att sitta, ligga, söka, stanna kvar, hoppa, hämta bollen, hämta vanten, hämta Tompa, Räcka vacker tass samt en mängd övriga korkade kommandon som exempelvis komma när visselpipan ljuder, och så vidare. Men som Tony säger så är jag helkorkad enligt Polarn när det gäller att gå i koppel, fot alltså. Kampen är stenhård, Polarn har get sig fan på att det skall lyckas. Jag är inte helt på hans sida. Vi får väl se, kampen går vidare. Inte blev det någon hundkurs heller, det verkar som allt har fryst inne trotts att det är vår, fyndigt va eller hur. På söndagen så gjorde vi en Gärdestur. Justa jyckar att kubba med, mycket trevligare än Vigganhundarna. I övrigt så dansade sig Morgan ur ”Let´s Dance” Få se nästa vecka om köttberget vinner. Nu drar jag filten över öronen och avslutar veckan med en snark.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida