måndag 25 maj 2009

Vecka 19, 4 maj - 10 maj 2009


Måndagen den 4 maj till söndagen den 10 maj 2009.
Det är tuffa mornar titt som tätt. Innan frullen så springer jag en 3,5 kilometersrunda med Pyret. Efter att ha slängt i sig frullen så är det dags att prompa si så där en timme med Polarn. Vill det sig riktigt illa, eller väl så blir det en golfprompa på kvällskröken. Tufft program eller hur. Knotan kallas jag numera, smal som en jakthund, käkar taskigt tycker dom. Vet inte om jag håller med. Det gäller att hålla sig i trim, bikinismal heter det visst. På gärdet var vi också som utlovat, han är att lita på ibland, Polarn alltså. Äntligen så fick man träffa några justa jyckar att leva om med. En lurvig Spetstyp skällde på mig, då blev jag lite skraj. Skärp dig och var inte så förbaskat mesig, fräser han till mig, tänk på att du är en Terrier. Satans tjat på honom, om han någon gång kunde ta och hålla truten. ”Sommer” skit serie. F1 jag säger bara F1. Slut på veckan.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida