onsdag 6 maj 2009

Vecka 18, 27 april - 3 maj, 2009

Måndagen den 27 april till söndagen den 3 maj 2009.
På vårans terrass, som Polarn just nu håller på att lägga om. Där härjar Bin eller Jordgetingar, tror vi alltså. Dom gräver hål mellan plattorna vilket gör Polarn vansinnig. Jag tycker det är skitkul att jaga och fånga bin. Polarn fattar inte att jag inte blir stungen i käften när jag biter i dom. Det kittlar bara lite gran, människor är så känsliga av sig, dom borde härdas. Jyckarna lyser med sin frånvaro, Polarn har lovat att vi skall åka in och gå på Gärdet någon dag nästa vecka så att jag får leka av mig. Den där Fasanen retar gallfeber på mig med sitt gapande men den fegisen vågar inte komma in på tomten numera. Jag får ägna mig åt Duv- och Andjakt när dom singlar ner i dammen för att dricka eller bada. Jag får inte bada i dammen ej heller gräva i rabatterna, men det gör jag ändå när ingen ser på. Understimulerad känner jag mig vilket resulterade i ökande aktiviteter från Polarn, såsom sök men det var väl allt. Han tycker dessutom att jag har tappat intresset att söka efter golfbollar på banan. Men för fasen, det finns faktiskt annat att syssla med. Massor med spännande lukter, med det har han svårt att fatta. Bollar går före lukt är hans motto. Mitt motto är, håll bollen på fairway så slipper du leta.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida