fredag 3 juli 2009

Vecka 23, 1 -7 juni 2009

Måndagen den 1 juni till söndagen den 7 juni 2009.
Den här veckan har vi varit i Ö-vik och jobbat, Polarn och jag. Fast jag har inte jobbat, mest varit finkad ömsom i Gullvik, ömsom i stad. Hur trist som helst. Bilresan är dessutom ingen höjdare. Det enda roliga under veckan var att få skälla ut grannarna. Fast dom tyckte förmodligen inte att det var lika kul. Katter har dom också, dom skall jag sätta fart på en annan gång. Veterinären tyckte som Polarn att jag är för knotig vilket resulterat i ny pelletsblandning och mer goda saker i maten. Ju knotigare ju bättre mat, knäppt eller hur. Sveriges Nationaldag gick mig helt förbi, inget firande här inte. Märkligt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida